4t GRUP DELS GUARDIANS SOSTENIBLES (3T)

LAIJOR, una tipografia per estrenar.

Comencem el trimestre convidant-vos a descarregar la tipografia que han fet la Laia i en Jordà. Un cop descarregada, només cal descomprimir i prémer dues vegades al damunt de l’arxiu, d’aquesta manera s’instal·la automàticament. A veure què us sembla! DESCARREGAR LAIJOR

Hem utilitzat la tipografia LAJOR per comunicar-nos amb l’Escola LAVINIA del barri de les Corts, . Els hem enviat els dibuixos que vàrem fer el trimestre passat, els dibuixos del bosc i un grapat de preguntes que es van pensar entre tots i totes. El millor de tot és que no ens coneixen, no saben qui som… a veure si rebem alguna resposta.

ACABEM ELS PETITS AUTÒMATS DE PAPER

LA INCREÏBLE RESPOSTA DE L’ESCOLA LAVÍNIA!

El grup dels Axolots i les Panteres de l’Escola Lavínia ens van retornar els nostres dibuixos dins un sobre ple d’informació, una resposta increïble!

El sobre contenia un mapa mental fascinant, tot el recorregut que van seguir conversan davant dels dibuixos, un grapat d’idees per resoldre les preguntes i buscar noves possibilitats als dibuixos que els Guardians sostenibles havien fet amb el bosc.

Però la gran sorpresa és que cada un dels dibuixos anava acompanyat d’un QR, un enllaç que ens va portar a diferents àudios… Els Axolots i les Panteres van fer sonar els dibuixos! Com si fossin partitures? De quina manera ho van enregistrar? D’on surten tots aquests sons? Els podríem reproduir? El curs vinent continuarem aquest treball, aquesta meravella no es pot quedar així!

Aquí en tenim un exemple! Escolteu atentament!

I com a cirereta del pastís, dins el sobre també hi havia aquesta joia, una guia d’ocells de les Corts que, tal com es descriu a la tapa del desplegable, està magistralment dibuixada per la classe dels Axolots i la classe de les Panteres” de l’Escola Lavínia.

MENÚ INICI _