1R GRUP NOSALTRES

Primer dia al taller, tornats de vacances, amb ganes!
Per començar, comprovem quins records tenim del curs passat, materials, treballs, anècdotes. Després fem una roda de propostes per fer aquest any. Apareixen idees molt bones!

Ens agradaria fer una casa gran! Animals de fang! Una barbacoa! Enviar autoretrats als alumnes adults de l’escola Illa, que sàpiguen com som, i que ells facin el mateix! Investigar amb les tirolines!

Comencem treballant i fent percussió amb fustes més grans mentre anem arrodonint les idees.

AUTORRETRATS I MÀSCARES DE NAS.

Ens fem autoretrats, però sense mirall, un exercici molt difícil que ens ajuda a fer memòria. Primer ens acariciem la cara per reconèixer les parts, les formes i les funcions. Després dibuixem.

En acabat busquem semblances posant els dibuixos al costat de les fotografies, n’hi ha més de les que ens pensàvem!

Recuperem una sessió del curs passat, la Yesi ens va ensenyar a fer un forat al mig d’un paper, cosa que ens va portar a les màscares de nas!

Fem màscares de nas amb les fotografies i juguem. Un voluntari es posa una màscara amb els ulls tancats, la resta del grup ha de donar pistes, cal endevinar en qui ens hem convertit!

CAPS DE FANG

FEM CORNUCÒPIES PER REGALAT

Cornucòpia vol dir ‘banya de l’abundància’, una paraula que amaga una història.

Una cornucòpia també és un mirall amb un marc daurat, un mirall que et pot donar l’abundància.  Amb el grup NOSALTRES fabriquem petites cornucòpies de bosc, miralls amb marcs fets de branques del bosquet, per donar tots els desitjos a qui s’hi emmiralli!

MENÚ INICI _