Comunitat STEAMem-nos

El passat 22 de maig 6 alumnes i dos docents del nostre centre vam participar en la Comunitat STEAMem-nos a l’Escola Joan Perich i Valls de Sant Joan Despí.

En aquesta jornada algunes de les escoles que participem al Programa STEAMcat vam compartir els projectes que estem realitzant als nostres centres i vam realitzar activitats conjuntes.

Els nostres sis alumnes van presentar alguns dels projectes STEAM que estem desenvolupant al nostre centre. Ho van fer molt bé!

Va ser un matí molt engrescador ple d’aprenentatges i coneixement compartit.

(Avís: La publicació d’imatges de l’alumnat de l’escola correspon únicament a la pròpia escola. Per tant, és prohibida la difusió o manipulació en d’altres espais públics. Llei orgànica 1/1982 de 5 de maig sobre el dret a l’honor, a la pròpia intimitat i la pròpia imatge).