Estudi de Mercat cooperativa Crazy kids

Avui, a l´hora del pati, hem anat a fer un estudi de mercat amb tota la cooperativa. Hem anat a la plaça Catalunya a preguntar a la gent la seva opinió, si l’agrada, quants diners pagarien i què podien millorar dels prototips. Tenim moltes opinions tant d’adults com d’adolescents. Ha anat molt bé!

Clicant a la imatge podreu accedir als vídeos de les exposicions.

(Avís: La publicació d’imatges de l’alumnat de l’escola correspon únicament a la pròpia escola. Per tant, és prohibida la difusió o manipulació en d’altres espais públics. Llei orgànica 1/1982 de 5 de maig sobre el dret a l’honor, a la pròpia intimitat i la pròpia imatge.)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>