Els tallers internivells d’Educació Infantil

Ja fa algunes setmanes que hem començat els tallers internivells a Educació Infantil !

Les nenes i nens de les tres classes  s’agrupen en quatre equips i van realitzant una tasca diferent cada divendres.

A través d’aquesta activitat posem en valor que es coneguin, que cooperin entre companys de diferents edats, que realitzin un treball conjunt amb un mateix objectiu… I tot això vivint noves experiències, manipulant i descobrint. Suposa avançar en els aprenentatges d’una forma lúdica i espontània.

I  ho fem comptant amb la col·laboració  de les famílies que ens donen suport en funció de la disponibilitat que en disposen i  així, comparteixen amb nosaltres aquests moments d’aprenentatge.

Us deixem aquí algunes imatges que esperem que us agradin.

(Avís: La publicació d’imatges de l’alumnat de l’escola correspon únicament a la pròpia escola. Per tant, és prohibida la difusió o manipulació en d’altres espais públics. Llei orgànica 1/1982 de 5 de maig sobre el dret a l’honor, a la pròpia intimitat i la pròpia imatge.)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>