Cloenda conte col·laboratiu 3r i 4t

Durant el segon trimestre els alumnes de 3r i 4t van elaborar un conte en xarxa entre diverses classes d’altres centres educatius de la ciutat, amb els següents objectius: fomentar la lectura i l’escriptura des del punt de vista del gust i la imaginació, impulsar el treball en xarxa i amb els altres centres de la ciutat i propiciar la comunicació i el coneixement entre alumnat de diversos centres.

Aquesta setmana ha arribat a l’escola el resultat final d’aquest treball, un dossier que recull totes les histories que han elaborat els nens i les nenes de les escoles participants. També em pogut escoltar els contes, llegits pels actors del Teatre Kaddish.

A continuació us deixem l’enllaç per poder veure i escoltar aquests contes tant interessants.

CONTES                                    AUDIO CONTE 3R                                          AUDIO CONTE 4T

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>