11 F- DIA INTERNACIONAL DE LA DONA I LA NENA EN LA CIÈNCIA A 3R

Ahir dia 11 de febrer, l ‘alumnat de 3r  vam celebrar i reconèixer el paper fonamental de les dones en el camp de la ciència i la tecnologia- També vam  treballar un dels objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) 5, que  busca aconseguir la igualtat entre dones i homes i potenciar totes les dones i nenes.

Les dones han fet un llarg recorregut per millorar l’accés als estudis i a les  professions dels diferents sectors, salvant  les dificultats  que han tingut  per optar  a l’educació , al món laboral i en concret a l’àmbit de la ciència en algunes etapes de la història.

A través de les seves biografies , hem fet uns treballs sobre les seves històries per compartir-les amb tots/es vosaltres!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>