RESULTATS TRIA D’INSTRUMENT 1R NE 2023-2024

RESULTAT DESPRÉS DEL SORTEIG DE PLACES D’INSTRUMENT (22/06/23)

Accediu al següent enllaç per veure el resultat del sorteig de places d’instrument de 1NE.

Els alumnes que han obtingut plaça després del sorteig tenen el seu número del sorteig marcat en fúcsia.

Resultat del sorteig

Atenció dels alumnes sense instrument després del sorteig: Una vegada realitzat el sorteig, vam realitzar un segon sorteig entre els alumnes que es van quedar sense l’opció desitjada, per establir un ordre per atendre’ls personalment o oferir-los les opcions disponibles. A partir d’avui un membre de l’equip directiu es posarà en contacte amb cada família per l’ordre establert en el segon sorteig.

Ordre d’atenció d’alumnes que han quedat sense instrument

LLISTAT PROVISIONAL ABANS DEL SORTEIG (20/06/23)

Al següent enllaç us adjuntem el llistat de sol·licituds provisional de la tria d’instrument dels alumnes de 1r de Nivell Elemental, després del període de canvis voluntaris d’instrument i abans de realitzar el sorteig el proper dimecres dia 21 de juny a les 18 h (presencial a l’EMVIC).També us hi hem afegit el una columna amb el número que hem adjudicat a cada sol·licitud que entra al sorteig (sol·licituds en taronja).

El/la vostre/a fill/a està identificat pel codi d’identificació de l’alumne/a al Gwido.

Llistat provisional i número pel sorteig

Les sol·licituds que ja han obtingut plaça (en color verd) no han de fer cap altre gestió fins a la segona setmana de juliol, quan el tutor que se li assigni acordarà l’horari de les classes amb cada família.

LLISTAT PROVISIONAL DE TRIA D’INSTRUMENT (16/06/23)

Llistat provisional de tria d’instrument

• Els alumnes marcats en verd han obtingut plaça de l’instrument triat i per ara no han de fer res més. A partir del dia 11 de juliol el professor es posarà en contacte amb vosaltres per determinar l’horari d’instrument.
  • Els alumnes marcats en taronja van a sorteig, ja que hi ha més demanda que places disponibles de l’instrument escollit. En aquests casos:
    • Si abans de fer el sorteig us interessa canviar a un altre instrument que tingui places disponibles (places marcades en gris o sense color de fons), podeu sol·licitar-ho al següent formulari fins el dilluns 19 de juny.
    • El dia 20 de juny penjarem el llistat provisional després dels canvis d’instrument sol·licitats.
    • El sorteig de les places que tenen més demanda que el número de places disponibles es farà el dia 21 de juliol.

CLAUSUS INSTRUMENTS EMVIC

Al següent document hi trobareu els clausus per instrument i nivell.

claususEMVIC