RESULTATS TRIA D’INSTRUMENT 1R NE 2021-2022

Us informem que ja està disponible el llistat provisional de la tria d’instruments. Hi podeu accedir al següent enllaç:

LLISTAT PROVISIONAL DE TRIA D’INSTRUMENT

El/la vostre/a fill/a està identificat pel número de sol·licitud (número que trobareu al resguard de la prematrícula).

1. Els alumnes marcats en verd han obtingut plaça de l’instrument triat i per ara no han de fer res més. A partir del dia 10 de juliol el professor es posarà en contacte amb vosaltres per determinar l’horari d’instrument.

2. Els alumnes marcats en taronja van a sorteig, ja que hi ha més demanda que places disponibles de l’instrument escollit. En aquests casos:

• Si abans de fer el sorteig us interessa canviar a un altre instrument que tingui places disponibles (places marcades en gris o sense color de fons), podeu sol·licitar-ho al següent formulari fins el diumenge 20 de juny
  • El dia 25 de juny penjarem el llistat provisional després dels canvis d’instrument.
  • El sorteig de les places que tenen més demanda que el número de places disponibles es farà el dia 2 de juliol.

CLAUSUS INSTRUMENTS EMVIC

Al següent document hi trobareu els clausus per instrument i nivell.

claususEMVIC

LLISTAT D’ALUMNES DEL SORTEIG QUE HAN OBTINGUT PLAÇA D’INSTRUMENT (01/07/2021)

Accediu al següent enllaç per veure els alumnes del sorteig que finalment han obtingut plaça d’instrument:

SORTEIG – ADJUDICACIO DE PLACES INSTRUMENT

A partir de la segona setmana de juliol els professors d’instrument es posaran en contacte amb les famílies que han obtingut plaça per concretar l’hora pel curs vinent.

La resta d’alumnes que no han obtingut plaça estan sent atesos individualment per l’equip directiu.

LLISTAT DEFINITIU DE TRIA D’INSTRUMENT – ABANS DE SORTEIG (25/06/2021)

Al següent document hi trobareu el llistat definitiu de sol·licituds de la tria d’instruments una vegada aplicats els canvis sol·licitats.

Llistat definitius tria d’instrument (abans del sorteig)