Convocatòria maig 2024

INSCRIPCIONS A LES PROVES D’ACCÉS AL CONSERVATORI. MAIG 2024

Calendari

MA  7 de març Publicació places ofertades a 1r i d’altres cursos de Conservatori a la web www.emvic.cat
Del 8 al 20 de ma  Inscripció a les proves d’accés (veure més avall com realitzar la inscripció)
21 de març  Publicació de la llista provisional d’inscrits (web www.emvic.cat, ID: document identitat de l’inscrit)
22 – 24 de març  Presentació de reclamacions al correu albertbardolet@emvic.cat
27 de març  Publicació de llistes definitives (web www.emvic.cat, ID: document identitat de l’inscrit)
ABRIL  19 d’abril  Nomenament i publicació de comissions avaluadores a la web www.emvic.cat
19 d’abril Publicació del procés de desenvolupament i del contingut de les proves, calendari, i la resta d’informació del procés al web www.emvic.cat
MAIG

21 de maig   Prova de llenguatge musical
22 de maig Prova d’instrument de Corda
23 de maig Prova d’instrument de Vent
24 de maig Prova d’instrument de piano i de la comissió mixta (Guitarra elèctrica, percussió, bateria i baix elèctric)
COMISSIONS AVALUADORES (19/04/2024)

Accediu al següent enllaç per veure les comissions avaluadores:

Comissions avaluadores

LLISTAT DEFINITIU D’INSCRIPCIONS (27/03/2024)

Accediu al següent enllaç per veure el llistat definitiu d’inscrits a les proves d’accés al Conservatori de Vic de maig de 2024. Trobareu la inscripció del vostre fill ó de la vostra filla amb els quatre últims dígits i la lletra del document d’identificació que hagueu presentat a la sol·licitud (DNI, passaport o NIE).

Llistat definitiu d’inscrits

LLISTAT PROVISIONAL D’INSCRIPCIONS (21/03/2024)

Accediu al següent enllaç per veure el llistat provisional d’inscrits a les proves d’accés al Conservatori de Vic de maig de 2024. Trobareu la inscripció del vostre fill ó de la vostra filla amb els quatre últims dígits i la lletra del document d’identificació que hagueu presentat a la sol·licitud (DNI, passaport o NIE).

Llistat provisional d’inscrits

Si ho necessiteu, recordeu que teniu fins dia 24 de març per presentar reclamacions a l’email albertbardolet@emvic.cat.

PLACES PROVA D’ACCÉS AL CONSERVATORI DE VIC 2024 (07/03/2024)

Accediu al següent enllaç per consultar la publicació de places per la convocatòria 2023 al Conservatori de Vic:

Places prova d’accés conservatori 2024*

*Les places d’instrument que no siguin cobertes podran ser assignades a una altre instrument.

COM REALITZAR LA INSCRIPCIÓ A LA PROVA D’ACCÉS AL CONSERVATORI:

Envieu un correu electrònic a provesacces@emvic.cat amb la següent informació i documentació:

1. Indiqueu el nom de l’alumne/a a l’assumpte del correu electrònic
    2. Adjunteu els següents arxius:
      1. La sol·licitud d’inscripció emplenada i signada (PDF)*
      2. El full d’autorització bancària emplenat i signat (Només l’han d’adjuntar els alumnes nous a l’EMVIC)*
      3. Fotocòpia del DNI de l’alumne/a
      4. Partitures escanejades
      5. Llistat de repertori que presenteu a la prova (en un document word o pdf)
      6. En cas de necessitar una adaptació de les proves per motius mèdics empleu i signeu el següent formulari, adjuntant la documentació pertinent.

*ATENCIÓ: Serà obligatori entregar presencialment el full d’inscripció i autorització bancària signats originals a secretaria (C/Torres i Bajes, 6 – Casa Serratosa).

En cas de no poder realitzar la primera part de la inscripció de forma telemàtica, escriviu un correu a secretaria@emvic.cat per sol·licitar cita prèvia per realitzar-la de forma presencial al centre.

Taxa d’inscripció:

Alumnes EMVIC i aules de la Xarxa: 30 euros.
Alumnes externs: 90 euros.
Cobrament per rebut bancari.

IMPORTANT: Per tal que la inscripció sigui vàlida, és imprescindible que es faci dins el termini indicat, i aportant tota la documentació requerida.

RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA DE LES PROVES D’ACCÉS 2024

El següent enllaç hi trobareu la resolució de la convocatòria de les proves d’aquest any:

Resolució PRAC (2024)

ORIENTACIONS PER LA PROVA

La prova d’accés al primer curs de conservatori consta de dues parts:

1. Llenguatge musical, audició i cant coral: interpretació d’una cançó. L’aspirant ha de preparar-ne dues del repertori (vegeu la Informació relacionada).
  2. Instrument.

Al següent enllaç hi trobareu les orientacions per la prova d’accés al Conservatori 2024:

Orientacions per la prova