LLISTAT DE PREINSCRITS I4,I5,NE I NM AMB BAREMS DEFINITIUS. CURS 2025-2026

Al següent enllaç hi trobareu el llistat de preinscripcions amb barems definitius (sota el calendari de preinscripcions).

SORTEIG DE SOL·LICITUDS AMB EMPAT PUNTS:

Una vegada revisades les puntuacions definitives de les sol·licituds de preinscripció hem vist que hi ha diversos casos de preinscripcions amb empat de punts. Per tal d’establir l’ordre definitiu de puntuacions cal que fem un sorteig entre els alumnes que provinguin del mateix centre escolar i hagin obtingut la mateixa puntuació. Tingueu en compte que aquest sorteig no implica una adjudicació de places, només permetrà determinar l’ordre definitiu de les preinscripcions.

IMPORTANT: Per veure si la vostra sol·licitud entra dins el sorteig, reviseu la columna “Núm. Sorteig”. Si teniu assignat un número a la vostra sol·licitud i està de color groc significa que entreu en el sorteig per establir l’ordre definitiu.

El sorteig tindrà lloc el proper dimarts dia 6 de maig a les 13 h a l’EMVIC (obert a tots els que hi vulgueu assistir). l dimecres 7 de maig publicarem a la web l’ordre definitiu del llistat de preinscripcions després de realitzar el sorteig.

Recordeu que segons el calendari de preinscripcions el dia 3 de juny publicarem l’adjudicació de les places a la mateixa web.