PORTES OBERTES EMVIC 2021: CITA PRÈVIA

Aquest any hem adaptat la jornada de portes obertes de l’EMVIC segons les instruccions que ha publicat la Generalitat de Catalunya per a l’organització de jornades de portes obertes presencials als centres educatius.

La nostra prioritat és garantir en tot moment la màxima seguretat per a tots, així que l’equip directiu realitzarà unes de visites guiades per les intal·lacions amb grups reduïts de 10 persones com a màxim. Si teniu interès en assistir a una d’aquestes visites podem sol·licitar la vostra plaça al següent enllaç:

Us informem que actualment totes les visites agendades estan completes.

Si us interessa que un dels membre de l’Equip Directiu de l’escola us atengui per aclarir qualsevol dubte que tingueu, escriviu-nos un correu electrònic a nuriaserrat@emvic.cat per agendar una reunió telemàtica indicant les següents dades:

• Nom de l’alumne
  • Any de naixement de l’alumne
  • Escola
  • Nom del pare/mare/tutor