10 anys de l’emvic amb L’Atlàntida

Comencem el 2020 amb la mirada posada en el 10è aniversari de L’Atlàntida i de retruc en el desè aniversari des de que l’Escola de Música va estrenar unes instal·lacions que encara ara es troben entre les millors del país. Tota l’activitat que normalment es va acumulant en la segona part de l’any acadèmic, i molt especialment a partir de l’abril, estarà dedicada a celebrar aquesta efemèride. Des de la producció simfònica de l’emvic, que aquest any avança les dates, les diferents cantates que es presenten a la Sala Ramon Montanyà fins a la participació de professors i alumnes en els tres dies centrals de l’aniversari amb concerts d’alumni, concerts de professors i la participació de cors a l’Oda a Verdaguer juntament amb la JONC, Cors Mixtes, Cor de nens de l’Oriol Martorell i direcció de Salvador Brotons que clourà els actes centrals. Us animem a consultar l’agenda d’actes i a participar-ne i gaudir-ne. Molt bon any 2020!