Blogs de nivell

Feu clic als cursos per accedir a les publicacions concretes de cada nivell:

Publicacions de la comunitat

A continuació podeu veure les publicacions globals de l’escola. Esperem que gaudiu de la visita!

La història d’un projecte màgic

Els nens i nenes de la classe dels Enigmes de P4B hem acabat el llibre del nostre projecte. Podeu fer la comanda del llibre a través del formulari de Google o posant-vos en contacte amb el vostre tutor/a. El llibre té un cost de 6,50€. Podeu col·laborar en aquest projecte i ajudar-nos.

El podreu recollir el dia 22 de maig a la porta de l’escola a les hores d’entrada i sortida. Data límit de comanda 17 de maig.

Amb els diners recaptats farem una donació a l’ONCE i l’altra part pel nostre pròxim projecte.

Us deixem aquí un tastet del llibre! MOLTES GRÀCIES!

Aules Obertes 3r trimestre

Us convidem a venir a les Aules Obertes del tercer trimestre, així podreu veure com estem finalitzant aquest curs i gaudir d’una estona bonica on els vostres fills i filles us ensenyaran el seu dia a dia a l’aula.

Beques curs 2024-2025

Fitxer:Logotipo del Ministerio de Educación y Formación Profesional.svg -  Viquipèdia, l'enciclopèdia lliure

Beques curs 2024-2025

“Becas y ayudas para alumnos con necesidad específica de apoyo educativo”

Curs 2024-2025

Ja s’ha obert la convocatòria d’ajuts per alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2024-25.

Us podeu informar AQUÍ o AQUÍ per poder fer la sol·licitud i presentar-la a l’escola a partir del dilluns, dia 13 de maig fins el 27 de juny. I del dilluns 2 de setembre fins el 9 de setembre.

Recordeu que el termini màxim per presentar-la és el 13 de setembre.

Informació de preinscripció

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació resoltes les reclamacions a 25/04/2024.