Celebrem Sant Jordi a l’escola

Aquests dies hem estat celebrant Sant Jordi a l’escola, realitzant activitats diverses relacionades amb aquest dia tan assenyalat.

S’han exposat i fet recomanacions de llibres, manualitats i tallers artístics, hem creat i explicat els nostres contes, hem vist obres de teatre i el millor de tot, que hem compartit estones molt enriquidores partint del món dels contes i la literatura, que tan important és per l’escola en el dia a dia.

Esperem que hagueu gaudit molt d’aquest dia on llegendes, històries i contes prenen protagonisme i ens fan viatjar a mons desconeguts.

Us deixem un recull de fotos d’aquests dies!