Land Art de la tardor

Com ja sabeu aquest curs apostem per fer activitats amb tot el cicle, i fer activitats a l’entorn que tenim, creiem que és molt positiu pels infants que es relacionin fora del recinte escolar amb un entorn proper a ells.

En aquestes sortides d’entorn realitzem diferents dinàmiques amb els alumnes del cicle, aquest cop hem volgut relacionar la dinàmica amb l’estació de la tardor.
L’activitat que hem realizat ha estat “Land Art”, crear composicions amb elements de la tardor de que ens ofereix la natura, així com pedres, fulles, pals, castanyes, etc. Vam anar a l’espai de la Font Cuitora i amb petits grups barrejats entre tot el cicle van realitzar autèntiques obres d’art efímer.