Innovamat a l’escola

A l’Escola Marquès de la Pobla ja fa un temps que vàrem començar a utiltizar Innovamat. Es tracta d’una aposta envers uns aprenentatges matemàtics més competencials i basats en reptes engrescadors que permetin als nostres infants descobrir del món de les matemàtiques.

Aquest vídeo ens explica resumidament el canvi de paradigma i de metodologia que implica treballar amb aquesta plataforma. Moltes famílies ja comenceu a conèixer Innovamat i a gaudir-ne plenament, però pels que hem començat recentment o pels qui vulgueu aprofundir aquí us deixem els següents enllaços:

Videotutorials ràpids: Aquí trobareu un seguit de guies oficials breus sobre les principals estratègies de càlcul que els infants treballen al llarg de Primària per ajudar-los a interioritzar-les, consolidar-les i aplicar-les. Molt pràctiques per repassar en família! Feu clic:

Canal d’Innovamat en català: Aquest és el canal de Youtube oficial d’Innovamat. Hi trobareu una gran quantitat de vídeos on s’ensenyen moltes de les diferents activitats, amb petits tutorials i fins i tot xerrades formatives que expliquen tot l’entrallat pedagògic que hi ha darrera en profunditat, com ara els ForMATs o les Càpsules de formació.

Doneu-hi un cop d’ull, segur que us ajudaran!