Patis i pistes

Pistes poliesportives

Aquests són els espais on principalment es realitza l’altra part de l’educació física. També són els espais principals d’esbarjo i de la realització de festes i celebracions de la comunitat educativa. La pista verda és una mica més petita que la pista gris, la qual te les mides reglamentàries i es pot dividir lateralment en dos camps de minihandbol i minibàsquet.

Patis de sorra

Aquests són els espais que s’utilitzen bàsicament per a l’esbarjo dels més petits. L’un per als alumnes d’educació infantil i l’altre per als de cicle inicial. Acompleixen perfectament la seva tasca, ja que són assolellats a l’hivern i ombrejats a l’estiu. Actualment en procés de renovació amb el Projecte Mil Llocs, Mil Jocs, on hi participem alumnes, famílies i mestres.