Halloween 2021

La setmana passada, a l’assignatura d’anglès, els alumnes de l’Escola Llums del Nord van celebrar la “Halloweek”, una setmana amb temàtica especial per celebrar la famosa festivitat de Halloween:

• Cicle Inicial van realitzar una gimcana per tota l’escola, en la qual els alumnes, per grups, havien de trobar les “spiders”, “vampires”, “ghosts”, “witches” i “bats” que estaven amagats pels diferents patis. Quan trobaven aquests objectes, havien de formar les paraules “Trick” or “Treat”.
  • Cicle Mitjà van dur a terme una Opening Box titulada “The Dark Bomb”, en la qual l’alumnat separat per grups, havia de resoldre tres reptes, i trobar cinc números amagats, per tal d’obrir una caixa. Ja oberta la caixa, l’alumnat buscava els ingredients pel pati, per tal de produir “The Dark Bomb”.
  • Cicle Superior també es van enfrontar a l’Opening Box de “The Dark Bomb”, tot i que en el seu cas les proves eren cinc, i amb un grau de dificultat superior. Quan resolien les xifres amagades també buscaven els ingredients pel pati, per tal de poder produir “The Dark Bomb”.

Segur que s’ho van passar d’allò més bé!