PLUJA D’IDEES

Aquest any, l’escola ha escollit la rotonda de la plaça Barcelona com a punt de partida del treball realitzat en el projecte Àlber. Un cop a l’aula, tots els infants expressen allò que han vist, fem una pluja d’idees col·lectiva i confegim les frases pel mapa inicial.

A l’hora de realitzar la còpia de les frases, els nens i nenes de segon van ajudar als nens i nenes de primer.

Treballar conjuntament els infants dels dos cursos és quelcom que ens havia estat impossible amb la pandèmia, així que en teníem moltes ganes!

Cliqueu sobre la imatge per veure’n les fotografies:

Recordeu que segons la normativa vigent l’escola Llums del Nord declina qualsevol responsabilitat d’un mal ús de les imatges que us pugueu descarregar. Són per ús privat i de cap manera es poden publicar a les xarxes socials.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *