ELS ESQUIROLS COMENCEM L’ÀLBER!

El passat 19 de setembre l’escola va fer la sortida inicial de l’àlber la qual vertebrarà gran part del nostre treball d’aquest curs. Enguany ha estat al campanar de Puigcerdà.

Un cop a l’escola, hem fet la pluja d’idees i l’hem escrit per guardar-la a l’àlbum. Però a l’hora de fer el dibuix inicial, ens vam adonar que no en recordàvem molt detalls. Vam decidir tornar-hi i dibuixar-lo allà mateix.

Us deixem un grapat de fotos que mostren aquest procés. Recordeu que per poder-les visualitzar us haureu d’identificar amb el correu electrònic corporatiu del vostre infant.

CLICA AQUÍ PER VEURE LES IMATGES.