RECICLEM!!

Després de visitar el Castellot vam continuar amb “quines coses” es fonen i ens quedava parlar dels ICEBERGS. Arran d’aquí vam parlar de la contaminació i que cal que reduïm, reciclem i reutilitzem. Amb la visita del Cuc Llepafils hem conegut els diferents contenidors: el d’orgànica, el del paper, el del vidre i dels envasos.

Val a dir que els cavalls s’han adonat que al carrer de l’escola falten dos contenidors: el groc i el verd. Així que hem enviat un mail a l’ajuntament perquè estiguin assabentats i ens puguin posar aquests contenidors per fer millor el reciclatge a l’escola.

També hem vist un conte de l’Apilo que tracta del reciclatge de les piles.  Des de llavors que molts dies ens arriben piles de casa i les portem a la nau perquè no contaminin. Us posem l’enllaç per si voleu veure el conte i us animem a continuar reciclant i cuidant el planeta!