Sortida de primavera🐞🦋🐝

Avui hem anat fins a Vilallobent per celebrar l’arribada de la primavera. Els grans han fet el trajecte caminat des de l’escola fins a la pista de Vilallobent. Els més menuts, han anat caminant des d’Age fins al mateix punt de trobada. Un cop allà hem esmorzat i hem començat a fer diferents activitats: slackline, polseres i collarets, jocs esportius, maquillatge i boles de malabars.

Hem dinat i finalment l’alumnat de 6è i la seva tutora ens han representat el conte de primavera. Ho han fet superbé!!

Un cop hem acabat totes les activitats, hem tornat cap a l’escola i hem marxat de vacances de Setmana Santa.

Bon inici de primavera!!

Podeu veure el vídeo clicant sobre la imatge.