Reunions d’Àlber ’24

Benvolgudes famílies,

Us informem de les dates i horaris de les reunions Àlber dels diferents grups de l’escola.

Curs Dia i Hora
I3 8 de març a les 16.45 h
I4 29 de febrer a les 16.30 h
I5 6 de març a les 16.45 h
1r 7 de març a les 16.30 h
2n 4 de març a les 16.30 h
3r 26 de febrer a les 16.30 h
4t 28 de febrer a les 16.45 h
29 de febrer a les 16.30 h
6 de març a les 16.30 h

Aquest és un bon moment per compartir amb vosaltres els progressos, els èxits i els moments d’aprenentatge dels infants a l’escola. És un moment propici per a la comunicació oberta i la participació activa. Podreu veure exemples concrets de les tasques i projectes que s’han desenvolupat o encara s’estan desenvolupant.

La trobada Àlber és una oportunitat per construir una relació més estreta entre l’escola i les famílies, col·laborant en el creixement i l’èxit dels vostres fills i filles. Valorem la vostra participació i creiem que junts podem crear un entorn d’aprenentatge més enriquidor.

Recordem que és recomanable la no assistència de l’alumnat motiu pel qual us facilitem l’enllaç al Servei d’Acollida de Tarda (SAT) per poder adquirir el tiquet i gaudir-ne.

Us hi esperem!

Equip docent de l’escola Llums del Nord