QUÈ FEM A L’HÍPICA?

Tots els dimecres anem a l’hípica de Sant Marc amb bicicleta. Des de l’escola a l’hípica hi ha uns 3 km d’anada i 3 km de tornada.

Marxem a les 9 del matí de l’escola i tornem d’hípica a les 12:30. Els dies que hi hem anat han estat el 15, el 22 i el, 29 de setembre i el 6 i el 13 d’octubre.

Quan arribem preparem els cavalls: li pentinem la crinera i la cua (fins i tot hi ha dies que ens han deixat fer-li trenes!), els hi rentem la cara amb una esponja, els pintem les ungles amb cera o greix per protegir les seves peülles, li posem la “cincha” i les regnes, el salva creus i la sella de muntar… i els portem a la pista de cavalls.

Llavors muntem a cavall i donem voltes per la pista. Quan acabem ve el següent grup i els que volen trotar es queden a la pista i els que no baixen del cavall o l’egua. L’últim grup tornen els cavalls a l’estable i finalment agafem les bicicletes de nou i tornem a l’escola amb bicicleta.

L’últim dia que vam anar a equitació vam sortir de l’hípica i vam fer una mini excursió pels voltants. Ens va encantar!!

Rim i Marwa