La Queta ha arribat a l’escola!

Ja ha arribat el material de la Queta per treballar l’ús de la llengua amb l’alumnat de primària.

• De 1r a 3r es lliurarà un àlbum i adhesius. És un material que permet el joc lliure, però que també compta amb unes propostes de jocs que els vostres infants aprendran a l’escola.
  •  De 4t a 6è de primària es lliurarà un joc de cartes on hi ha diferents accions a realitzar.

A més, tot l’alumnat tindrà un imant i adhesius de la Queta fent diverses accions.

El material es podrà utilitzar tant a l’escola com a casa, per tant, us preguem que en feu un bon ús.

Aquestes accions han estat impulsades pel Govern, en el marc de la campanya “Provem-ho en català. Molt per parlar, molt per viure”. És un material fet conjuntament pel Departament de Cultura i el Departament d’Educació amb la finalitat d’impulsar l’ús del català entre l’alumnat d’educació primària.

Desitgem que en gaudiu!