La Clika’24🎺

L’alumnat de segon durant aquest curs han treballat les cançons i les coreografies de la cantata La Clika.

Ahir, finalment, es van trobar amb altres escoles de la comarca i van cantar tots junts.

Per veure les fotografies cliqueu a sobre del dibuix. Recordeu que per tal de protegir la imatge dels nostres infants heu d’accedir amb el compte de correu del vostre fill/a (nomcognom@escolalldn.cat).

*L’Escola Llums del Nord declina qualsevol responsabilitat de l’ús de les imatges des de dispositius que no pertanyin al centre educatiu.