Ens hem graduat en EBE!!

El dimarts, 19 de març, la classe de 4t Els Rapinyaires vam fer la graduació d’EBE a La Molina.

Vam pujar amb el bus fins a La Molina a on ens vam trobar a totes les escoles de Cerdanya. Vam triar si fer snow o alpí i vam fer grups. Vam esquiar al matí parant per esmorzar. Després de dinar van fer una entrega de premis. Ens van donar una gorra, un buff, uns adhesius, una cinta per penjar claus, un diploma i una piruleta.

Ben acabat vam fer una fotografia de grup i una altra amb tots els companys i companyes de 4t de les altres escoles.

Ens ho vam passar molt bé però faltava neu que pel clima mancava.

La classe dels Rapinyaires