Educació Física al carrer

Inici

Avui, l’alumnat de 1r ha gaudit d’un dia d’Educació Física al carrer.

El Dia de l’Educació física al carrer (DEFC), és una iniciativa que vol mostrar a la societat com és l’actual Educació Física a les escoles. Aplega estudiants, professors i voluntaris seguint el lema “Estil de vida actiu per a tots i per sempre“. Impulsada per professionals d’Educació Física amb el suport del Consejo COLEF i els col·legis professionals autonòmics.

Creiem en una Educació Física integral i integradora, per a tots i per a tota la vida, com a base per instaurar uns hàbits saludables i un Estil de Vida Actiu.

Podeu trobar més informació a la web https://www.defc.cat/