Dia Escolar de la No Violència i la Pau ☮

Avui, 30 de gener, s’ha celebrat el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP). Després de la reflexió que ha fet la Lourdes sobre què podem fer nosaltres per promoure la Pau, l’alumnat de l’aula d’acollida ha llegit cites de personatges coneguts.

Després, per grups classe hem llegit els millors desitjos que hem anat penjant en mòbils de colors.

Finalment, l’Anna Nadal ha cantat la cançó Imagine (John Lennon) acompanyada al piano per l’Helena Zurita. Alguns dels infants que coneixien la cançó també han acompanyat, sobretot, a la tornada.

Ha estat una diada molt emotiva!

Per veure les fotografies cliqueu a sobre del dibuix. Recordeu que per tal de protegir la imatge dels nostres infants heu d‘accedir amb el compte de correu del vostre fill/a (nomcognom@escolalldn.cat). També podeu descarregar-vos les imatges al següent enllaç.