Dates de la preinscripció del curs 2023-2024

Avui han publicat les dates per la preinscripció del curs que ve.

Només han de fer preinscripció les famílies que començaran I3 o aquelles que no sou del centre i voleu apuntar al vostre infant a la nostra escola. La resta d’alumnat es matricula al curs que ve de manera automàtica des del centre.

La preinscripció serà telemàtica i així que s’activi podreu trobar l’enllaç al nostre web.

Presentació de sol·licituds:

Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 6 al 20 de març.

Els nostres nois i noies de 6è podran fer la preinscripció per Educació secundària obligatòria: del 8 al 20 de març.

Matrícula:

Educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria: del 20 al 28 de juny.

Font: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici