Benvinguda al curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Des de l’escola Llums del Nord continuem treballant per tal que al setembre puguem donar inici al nou curs escolar 2020-2021. Ara us adjuntem uns primers documents i informacions que cal tenir en compte.

Calendari escolar.

El podeu consultar aquí.

Nou horari del centre.

De 9.00 h a 12.30 h i de 15.00 h a 16.30 h; horari marc del Departament d’Ensenyament, aprovat per Consell Escolar i recolzat pel 70,7% de les famílies que van contestar l’enquesta proposada per l’escola el passat mes de gener.
Al migdia hi haurà servei de menjador (càtering de línia calenta a càrrec d’ISS). A més, l’escola treballa per oferir extraescolars tant al migdia com a la tarda i per donar servei d’acollida al matí i a la tarda. N’informarem més endavant.

Quota de material escolar.

Tal i com vam informar, degut al confinament que hem viscut per la COVID-19, s’aplicarà una reducció en el pagament i pel proper curs 20-21 la quota serà de 65 € per tot el curs i s’abonarà en un sol pagament.
Termini pagament: del 20 de juliol al 9 d’octubre a “CAIXABANK”.
Cal posar el nom de l’alumne i la quantitat de 65 €.
Codi entitat assignat: 0518082

Bates, bosses d’esmorzar i xandalls.

L’alumnat de P3, P4 i P5 es posen la bata diàriament. Us oferim la compra d’aquesta perquè tots els alumnes portin la mateixa. Són bates completes. Us aconsellem agafar la talla que correspon als anys de l’infant. A primària els alumnes ja no porten bata!
També podeu comprar la bosseta d’esmorzar, aquesta la porten tots els alumnes de l’escola. Teniu també la possibilitat de comprar el xandall i/o les samarretes de màniga llarga i màniga curta, no és obligatori.
Per fer-ho heu de fer la comanda al següent enllaç:
Per fer el pagament heu de posar el nom de l’alumne i la quantitat (€) del total de la comanda. Termini pagament: del 20 de juliol al 21 d’agost a “CAIXABANK”.
Codi entitat assignat: 0535894
Podeu trobar els codis de barres per fer els pagaments al següent enllaç:

AMPA.

És l’associació de mares i pares d’alumnes. Aquest proper curs, també s’aplicarà un descompte degut a la situació sanitària viscuda. Per fer-se soci cal pagar una quota anual de 15€ per un fill, 25€ dos fills, 32,5€ tres fills o més.
Ser soci permet gaudir de les ajudes que l’AMPA dóna per diferents activitats. Pagament al BANC SABADELL.
De moment, estem autoritzats a fer les activitats complementàries de piscina, patinatge sobre gel, hípica i sortides per la muntanya. Els pagaments d’aquestes, es faran a partir de setembre i, aplicarem els descomptes oportuns, als grups que els van quedar sessions pendents el curs passat.

Reunions informatives mesures sanitàries i organitzatives.

El proper dijous 3 de setembre, al pati de l’escola, farem una reunió informativa explicant les mesures sanitàries i organitzatives de l’escola pel curs 20-21. Esperem la vostra assistència, però us demanem que només vingui 1 membre de cada família, a excepció de progenitors separats, i sense fills/es. L’horari serà el següent:
– Famílies amb fills/es a P4 i P5: a les 17 h.
– Famílies amb fills/es a 1r, 2n i 3r: a les 18 h.
– Famílies amb fills/es a 4t, 5è i 6è: a les 19 h.
Durant la segona quinzena de setembre, els tutors/es us convocaran a les reunions on es detallaran els aspectes acadèmics del curs 2020-2021, us enviarem la data i l’hora per correu electrònic.
Per qualsevol dubte ens podeu contactar! Molt bones vacances!!