ACABEM EL CURS I US DESITGEM BON ESTIU!

Ja tenim aquí, el dia tan esperat de final de curs, on els alumnes de 6è preparen una gimcana a tots els companys de l’escola, per grups internivells (infants de diferents edats) passen per les diferents proves, treballen la cohesió de grup i l’empatia, s’ho passen genial!

Després de la gimcana, hem esmorzat i hem graduat els alumnes d’I5, les abelles, que passen a  primer de primària. Tot seguit, tots els grups de l’escola, han fet un grafiti amb un desig, a la paret dels “esquitxos amb desitjos”, pels alumnes de 6è, Lily Brick, per quan vagin a l’Institut!

Els cocodrils, d’I3, han fet un regal als seus padrins, per acomiadar-se d’ells.

Ha estat un matí ple de moments molt emotius i hem passat un gran dia per acomiadar el curs!

Tos junts hem passat un curs màgic i ple de bons moments que ens acompanyaran sempre!

MOLT BON ESTIU!!

Us deixem un vídeo i un recull de fotografies per si les voleu descarregar.

VÍDEO  FOTOS

1. Sanro

Gràcies per aquests tres anys magnifics! Canviem de cicle molt contents i agraïts amb la feina feta, esperem seguir amb la mateixa linia a primària. Molt bon estiu a tothom!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *