L’alumnat de 6è ha preparat una gimcana de final de curs per a tots els nens i nenes de l’escola!
Han pensat els jocs, han preparat el material i els cartells, i han dinamitzat cada taller amb molta il·lusió.
Moltes gràcies per fer gaudir tant tots els infants de l’escola!



