Xerrada de hoquei amb la Mar Franci i els alumnes de Cicle Superior

Durant les Jornades Culturals, els alumnes de 5è i 6è vam compartir la tarda amb la jugadora de hoquei Mar Franci. La jugadora del Club Hoquei d’Igualada femení ens va explicar la seva trajectòria esportiva, com es hi juga amb l’estic, patins i la pilota. A més,  ens va comentar les normes bàsiques d’aquest esport tan interessant i el paper de la dona en aquest esport i en d’altres.Vam quedar bocabadats i vam aprofitar de fer-li moltes preguntes.

A la segona part, nosaltres i la Mar vam passar a la part pràctica jugant, corrent i controlar la pilota amb l’estic. Veritablement molt difícil!!! No tant per l’Arnau Sasot que ens va demostrar que segurament serà un gran jugador d’aquest esport.