ANEM DE COLÒNIES A PRADES !!!

Ja hem marxat de colònies els alumnes de i3-i4-i5-1r i 2n de l’escola !!!

Passarem dos fantàstics dies a la Casa de Colònies de Prades on gaudirem d’activitats a la natura i tornarem demà dimecres després de dinar.

Hem marxat a les 9:30h emocionats enmig d’una forta pluja que ens ha vingut a acomiadar. El Genís, la Camila, la Lourdes i l’Àngels acompanyem un alumnat il·lusionat per passar 48 hores junts vivint les primeres experiències fora de casa dels nostres tresors, els nens i nenes més petits de l’escola.

Els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial hem arribat a la base espacial de Prades. Aquest matí hem trobat 2 planetes. Aconseguirem aquesta tarda trobar-ne algun més? Mireu que bé ens ho estem passant!

Us anirem informant puntualment de les novetats des d’aquest article del nostre web, estigueu alerta!

Ja hem arribat a Prades, el viatge ha anat molt bé!

Ara esmorzem i comencen les activitats del matí.

Nit superada! Ha sigut una nit d’emocions compartides, amb l’ajuda dels mestres tots els nostres tresors es van adormir i han pogut descansar aquesta nit.

Ahir vam crear el nostre planeta i vam atrapar totes les estrelles en un joc de nit molt divertit. Aquesta nit hem carregat piles per aconseguir la missió final, aquest matí l’aconseguirem. Som-hi!

Seguirem informant…

En el següent enllaç podreu veure les fotos dels millors moments de les colònies.

Fotos de les colònies del grup de petits de l’escola Les Arrels.