Serveis que ofereix i activitats que realitza l’AFA de l’Escola Les Arrels.

Secció que informa a les famílies dels serveis que ofereix el centre amb col·laboració del nostre potent AFA. La missió educativa no es limita a l’eix curricular.

L’AFA ens ofereix amb la gestió i coordinació d’empreses de proximitat.

• el menjador escolar (secció amb articles relacionats amb les activitats que es van fent).
  • L’acollida
  • El casal de Nadal i estiu
  • Les festes que s’organitzen
  • Les activitats extraescolars

L’AFA ORGANITZA UNA FESTA DE HALLOWEEN EL 31 D’OCTUBRE A L’ESCOLA

A les 16:30h del dimarts 31 d’octubre els nens i nenes i famílies de Les Arrels podran berenar coca amb xocolata després de celebrar el Concurs de Disfresses de Halloween.

També hi haurà servei de bar per a tots els participants.

Serà una tarda terrorífica que no us podeu perdre!

L’AFA ES DISFRESSA D’INDIS I PARTICIPEN A LA RUA DE CARNAVAL DE LA CIUTAT DE MOLLERUSSA

Durant aquests darrers mesos l’AFA i els alumnes de 6è han ideat la disfressa d’Indis que representaria l’Escola i han fet el muntatge de la decoració de la carrossa. Llavors, amb la col·laboració i la participació de moltes famílies i infants s’ha fet realitat torna a sortir per la Rua de Carnaval de Mollerussa i acompanyar el Rei Carnestoltes.

Mireu el reportatge del abans, durant i després del Carnaval.

ENS VISITA EL PATGE REIAL ACOMPANYAT DE L’AFA.

Avui, 21 de desembre al matí hem rebut la visita del Patge Reial amb la col·laboració de l’AFA de l’escola. Feia dies que l’esperàvem ja que, li hem preparat una carta cooperativa amb els nostres desitjos, peticions i necessitats que tenim a cada aula.

El Patge ha passat a cada aula per veure a cada nen i nena. A més, de l’Equip docent de l’escola. Un/a representant li ha anat llegint la carta i el/la  patge ens ha obsequiat amb un petit detallet. Cal esmentar, que ell ens ha recomanat que treballem molt, siguem prudents, responsables i moltíssima salut. A més, cal dir que ens ha parlat amb un idioma que no coneixem gens ja que, ve d’unes terres molt llunyanes, on fa molta calor. Això sí, com que llegeix molt compren la majoria de llengües del mon.

BINGO PER LA MARATÓ DE TV3 2022

L’AFA va organitzar el passat divendres 16 de desembre un bingo amb tota la Comunitat Educativa de l’Escola per donar-ho a la Marató de Tv3 “Prevenció i Investigació de les Malaties Cardiovasculars”. Llavors, amb els diners recaptats, la Núria Aguilera i l’Estel Andorrà van anar al Pavelló Firal de Mollerussa, on estava concentrada la seu de la Marató i fer la donació per la bona causa.

LA CASTANYADA I HALLOWEEN DE L’AFA

Aquesta setmana amb tota la normalitat del món hem tornat a gaudir d’activitats relacionades amb la festa de la tardor. El divendres a la tarda amb la col·laboració de l’AFA vam menjar les castanyes, els panellets i la  xocolata desfeta, vam ballar les danses preparades per les mestres de música i vam gaudir de la gran desfilada dels castanyers i castanyeres de 5è.

L’AFA va organitzar una festa de Halloween amb totes famílies oferint berenar per tothom i un concurs de disfresses amb premi.

L’AFA DONA LA BENVINGUDA  AL CURS 22-23 A LES FAMÍLIES.

El dissabte, 1 d’octubre l’AFA va convidar a les famílies de l’escola a compartir una estona agradable esmorzant al pati. Cada família va aportar el seu granet de sorra portant una mica de menja i fent que fos un esmorzar amb molta diversitat i es pugues triar i remenar el que es volia menjar.

El fet de  compartir estones amb altres famílies fomenta el valor de la coneixença entre elles, la participació voluntària i la col·laboració de que l’escola esdevingui una gran família.

Mireu, mireu que ve ens ho vam passar…

ANUNCI DEL CONCURS DEL SERVEI DEL MENJADOR DE L’ESCOLA LES ARRELS. CURS 2022-2023

L’AFA ORGANITZA EL CARNESTOLTES’22