Activitats extraescolars

EXTRAESCOLARS GESTIONADES PER L’AFA

Algunes activitats extraescolars les gestiona l’AFA. Totes les inscripcions es realitzen a la web de QUÀLIA.  (Sempre que és pugui complir un mínim de ràtio infant/monitoratge).

• Servei d’Acollida Matinal, de 7:45 a 9h.
  • Extraescolars: Caninoteràpia, multiesports, piscina, infomeca, teatre, danses urbanes…

El correu de l’AFA és: : ampaescolalesarrels@gmail.com

Per poder fer ús del servei d’acollides i extraescolars, cal ser membre de l’AFA.

EXTRAESCOLARS GESTIONADES PER L’ESCOLA

L’escola ofereix un seguit d’extraescolars amb l’objectiu de donar més qualitat educativa a la franja del migdia, tant per alumnat que dina a casa com per l’usuari del menjador escolar.

Són 17 activitats extraescolars que s’ofereixen a tot l’alumnat de l’escola de manera gratuïta.

D’aquesta manera tenim:

• Cant coral: 3 activitats setmanals. Per l’alumnat de i5, 1r i 2n curs. Impartit per una mestra de música.
  • Teatre: 3 activitats per l’alumnat de 3r i 4t curs de cicle mitjà.
  • Periodisme digital: 1 activitat per l’alumnat de cicle superior.
  • Repàs a cicle inicial: 3 activitats setmanals. Impartit per una mestra.
  • Repàs a cicle mitjà: 3 activitats setmanals. Impartit per una mestra.
  • Repàs a cicle superior: 3 activitats setmanals. Impartit per una mestra.
  • Rodes i rodetes: 4 hores setmanals durant el tercer trimestre. Activitats esportives de patinatge. Alumnat de 4t, 5è i 6è curs.

Amb aquesta oferta educativa extraescolar es pretén millorar els aprenentatges acadèmics en uns casos i desenvolupar competències comunicatives i lingüístiques en altres.

Aquestes activitats extraescolars són possibles com a fruit del Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Mollerussa i el Departament d’Educació així com del programa educatiu europeu PMOE PROA+ d’ajut als centres educatius i el programa ULAE de l’àrea LIC del Departament d’Educació.

MIRADA 360

L’equip docent de l’escola té una mirada integradora de totes aquelles activitats educatives que es duen a terme al centre.

D’aquesta manera s’estableixen coordinacions entre els docents i formadors que assisteixen les activitats extraescolars i l’equip docent del centre per tal de personalitzar al màxim els aprenentatges de tot l’alumnat.

Entenem que l’escola és el cor de l’educació dels vostres fills i filles i vetllem perquè els fruits educatius de la nostra tasca siguin el més favorables possibles en cadascun dels infants de Les Arrels.