Instal·lacions

L’escola compta amb dos edificis ben diferenciats.

La construcció que és façana amb l’avinguda Tarradellas és la que acull totes les aules del centre. Disposem d’aules ordinàries i diferents aules d’experimentació, de descoberta i d’aprenentatge com és el laboratori, la biblioteca, l’aula d’informàtica, l’aula de Tu a tu, les dues aules d’art, l’aula polivalent d’Educació Infantil, l’espai de les tauletes de llum i el curs 2018-2019 vam posar en marxa el bosc màgic també conegut com l’Arrela’t al bosc.

L’edificació llindant al Carrer de Girona és l’espai que acull el menjador, la cuina i també lloc essencial per realitzar les acollides de matí i tarda. La Junta de l’AMPA també hi té l’oficina.

Des de l’exterior es pot contemplar l’espaiós pati que tenim. Educació Infantil, és a dir, I3, I4 i I5 diposa dels seu propi espai de joc mentre que els alumnes de Primària tenen diferents zones on compartir jocs i practicar diferents esports.

Estem a l’espera del pavelló poliesportiu que se’ns ha promès que es construirà ben aviat. Així ho esperem!