Anem de colònies a La Guàrdia-Lada!

Ja hem marxat de l’escola cap a La Guàrdia Lada!

Hem sortit de Mollerussa a dos quarts de deu del matí amb molta il·lusió i les maletes i motxilles plenes de ganes de passar-ho bé.

La cara d’emoció que feien tots els nens i nenes de 3r, 4tA, 4tB, 5è i 6è ja ens feia veure la importància que tenen aquestes colònies que per l’alumnat de 6è són les darreres que fan.

Si cliqueu el següent enllaç veureu les fotos dels millors moments a mesura que els mestres les anirem fent:

Anem de colònies a La Guàrdia-Lada!

Ja hem arribat a La Guàrida-Lada, ha sigut un trajecte ràpid. Ara hem entrat al poble per trobar la casa de colònies i instal·lar-nos.

Durant aquests dos dies hem estat fent diferents activitats: construcció de cabanes, rellotges de sol, orientació per l’entorn narural de la casa amb brúixoles i per la nit ens ho hem passat molt bé amb els jocs de nit i la discoteca amb tota l’energia dels nostres mestres.
Aquests dies ens hem organitzat per parar i desparar taula, així com per netejar i preparar les habitacions, fent un gran treball en equip!!
Dir també que estàvem tan emocionats… que ens ha costat molt i molt adormir-nos, però finalment hem carregat piles per gaudir de les últimes vivències a la casa. Ens veiem en unes hores!!!

Seguirem informant…