EL PATGE REIAL ARRIBA A L’ESCOLA

Avui, 21 de desembre al matí hem rebut la visita del Patge Reial amb la col·laboració de l’AFA de l’escola. Feia dies que l’esperàvem ja que, li hem preparat una carta cooperativa amb els nostres desitjos, peticions i necessitats que tenim a cada aula.

El Patge ha passat a cada aula per veure a cada nen i nena. A més, de l’Equip docent de l’escola. Un/a representant li ha anat llegint la carta i el/la  patge ens ha obsequiat amb un petit detallet. Cal esmentar, que ell ens ha recomanat que treballem molt, siguem prudents, responsables i moltíssima salut. A més, cal dir que ens ha parlat amb un idioma que no coneixem gens ja que, ve d’unes terres molt llunyanes, on fa molta calor. Això sí, com que llegeix molt compren la majoria de llengües del mon.

Amb les cartes posades al seu sac, les portarà als Reis d’Orient i ells valoraran que ens poden portar. A veure, a veure….☺

Arreveure Patge!! Ens veiem  l’any vinent!! Bon viatge de tornada!!