Espectacle de màgia

El primer projecte de cicle mitjà porta per títol: “És màgia?”, per això el divendres dia 23 d’octubre ens va visitar el mag REIVAX de Montgai, oferint-nos un espectacle molt entretingut i divertit. Tan alumnes com mestres de cicle mitjà vam poder gaudir de moments de màgia i fantasia.

Va ser una actuació molt participativa ja que el mag va demanar la col·laboració d’alguns alumnes i també dels mestres.

Al finalitzar, la majoria dels alumnes tenien alguna pregunta preparada per a fer-li que molt gustosament va contestar. La tarda ens va passar ràpidament davant la sorpresa dels trucs de màgia que ens va presentar.

Us deixem algunes fotografies per recordar aquells moments i juntament amb les vostres famílies compartir-les.