TALLER DE SARDANES A 2n

Durant les jornades culturals, les dues classes de 2n curs de primària, van poder gaudir d’un taller de sardanes.

Es va començar amb un galop que és l’element que serveix per presentar el grup, i a més, el vam fer de fantasia, és a dir, fent figures tot saltant. Això és el que els va agradar més als alumnes.

Després, ens vam endinsar una mica en el coneixement dels passos que formen la sardana: els curts i els llargs.

Els vam assajar una miqueta i finalment, vam ballar en rotllana tot respectant les normes de la sardana: els braços col·locats cap avall si fem els curts i s’aixequen si ballem els llargs.

L’alumnat de 2n va tenir un primer contacte amb la dansa tradicional de Catalunya, pensem que els va agradar conèixer-la i iniciar-se en aquesta dansa.

Podeu visionar algunes fotografies en el següent enllaç.