SANT JORDI I LECTURA EN VEU ALTA

Ahir va ser un dia molt important a Catalunya, la diada de Sant Jordi, i des de l’escola ens agrada molt celebrar-la! Els alumnes de Cicle Inicial després de fer diverses activitats a l’escola vam anar al centre de la ciutat a viure l’ambient de Sant Jordi, aprofitant que aquest any no estem confinats!

Hi havia molta gent a les places, comprant roses, consultant llibres… i nosaltres no volíem ser menys! Vam visitar totes les parades que hi havia, vam poder veure molts llibres que ens agradaria llegir i fins i tot ens van regalar una rosa! Ens va encantar!

Després d’això, vam participar en la Marató de Lectura en Veu Alta que es fa cada any a Mollerussa per la diada i on participen diversos alumnes de diferents escoles i instituts de la ciutat.  Mollerussa és municipi lector i és important transcendir la importància de la lectura no només a les escoles i a la biblioteca sinó a les famílies i a la població en general.

Nosaltres vam llegir diversos poemes de la Joana Raspall i estem molt contents perquè vam tenir molt públic i ens van aplaudir molt! Moltes gràcies famílies per venir a veure’ns!

Esperem que haguéssiu passat una súper diada de Sant Jordi, nosaltres ens ho vam passar genial!