LA GRAN FESTA DE LA CASTAHALLOWEEN A L’ESCOLA LES ARRELS

L’Escola les Arrels organitzarà una festa multitudinària i plena d’actes per celebrar la Castanyada.

El dia 30 d’octubre, com no podia ser d’una altra manera, tots els alumnes de l’escola farem uns panellets per llepar-se’n els dits, dels gustos següents:  xocolata, coco, ametlla i pinyons.  En aquest cas els alumnes seran els qui portaran els ingredients necessaris, així com un plat i un bon davantal.

Ja sabeu que hem arribat al dia 31 d’octubre? Doncs, ja és hora del gran moment. Al matí els alumnes de 6è, com no podia ser d’una altra manera, es disfressaran, maquillaran i es posaran màscares per fer el passatge del terror! Serà terroríficament divertit.

A més a més, a la tarda els alumnes celebraran la Castanyada. A la tarda els de 5è faran un ball. Però, el més emocionant…Les castanyes ben torrades! Les torraran, és clar, algunes famílies de l’AMPA. Finalment, s’entregaran els panellets als alumnes. L’AMPA també organitzarà una festa de Halloween amb aforament il·limitat.

US ESPEREM IMPACIENTS A LA NOSTRA HALLOCAST!

Redacció de Manal, Karla i Maria

Títol i frase final de Teo i Alexia.