VISITEM EL GRUP SEGRE

El dijous 16 de març, els nens i nenes de Cicle Inicial vam anar a Lleida amb  TREN, tota una experiència perquè molts de nosaltres no hi havíem pujat mai. A Lleida vam visitar les instal·lacions del Grup SEGRE ( televisió i diari).

Ens ha agradat molt conèixer en directe la televisió i els platons on es graven els programes de TVLleida. També ens han explicat com es fan els diaris i vam veure com els redactaven. Tot molt interessant per acabar d’arrodonir el projecte “En el món passen coses”.

Ahhhhh, també vam sortir al diari l’endemà.

Després d’una bona caminada vam dinar i jugar al pàrc de la Mitjana, no cal dir que és l’estona més divertida ( tirolines, tobogans…). Tot plegat un dia genial!