VISITA DE LA IL.LUSTRADORA MERCÈ GALÍ

El divendres, 14 d’abril vam gaudir de la presència de la il·lustradora  Mercè Galí en motiu de la Setmana Cultura de la nostra escola.

La Mercè treballa sobretot en l’àmbit de la il·lustració infantil i juvenil per diferents editorials catalanes (Combel, Flamboyant, La Galera…), d’àmbit estatal (Nubeocho, La Guarida, Litera libros…)

i de l’estranger (Langue au chat, Frimousse, Kite edizioni,Coccole books, Amanuta). Els seus llibres s’han traduït en diferents idiomes.(Chinès, Koreà, italià, francès, anglès, euskera, alemany)

Col·laboradora habitual de Cavall Fort i Tatano.

Té nombrosos llibres publicats de poesia il·lustrada per a infants, d’autors com: Lola Casas, Miquel Desclot, Salvador Comelles, Joana Raspall.

En la seva visita a l’Escola ens va deleitar amb les seves xerrades amb els alumnes més grans i d’uns tallers artístics amb els més petitons.

Mireu, mireu que ve ens ho vam passar.!!

Moltes gràcies Mercè per la teva visita i per la teva espontaneïtat.