LA SARDANADA de la Setmana Cultural

Durant aquests dies l’alumnat de tota l’escola ha realitzat un taller de Sardanes, la dansa tradicional catalana per excel·lència. Els nens i nenes han après què és el Galop d’entrada, les figures de Cor i el Pont, formar una rotllana i després a l’hora de ballar-la aprendre el Pas Curt i el Pas Llarg. L’alumnat de cicle superior també va interpretar dos punts lliures mentre ballàvem, entre tots, l’adaptació del ball de Sardanes del grup The Tyets amb la cançó molt coneguda de Coti x Coti.

També cal dir, que l’alumnat de 3r, enguany ha estat la protagonista de la ballada, ja que ells han fet un curs i també participaran en la Trobada Intercomarcal de Tàrrega representant la nostra escola. Fèiem molt goig totes les rotllanes de totes les classes de l’escola ballant al nostre pati, compartint amb els nostres mestres una dansa tan nostrada que ens uneix a tots i totes.