Panxa de Balena🐳📚

Des de l’escola participem en les activitats de Municipi Lector de Mollerussa.

Aquest curs, s’ha demanat la participació de tot l’alumnat de la ciutat. Les nostres representants, Nerea i Estel, van assistir a una de les reunions de Municipi Lector, on els van donar l’encàrrec d’escollir un àlbum il·lustrat i crear uns objectes relacionats amb aquest. Aquests objectes i elements que formen part del llibre escollit es mostraran a partir del dijous 9 de maig a la biblioteca municipal, juntament amb la resta de produccions dels altres alumnes de la ciutat.

Les nostres representants van escollir el llibre Panxa de Balena. Per explicar la reunió on havien anat i dir quina era la seva elecció van fer una presentació que van mostrar a la resta d’alumnes de 3r i 4t de l’escola.

Per poder dissenyar i crear els objectes hem aprofitat la setmana cultural per preparar-los entre tot el cicle mitjà! Estem molt contents i contentes del resultat!!!😄

Ens ha agradat molt fer-ho! Ho podeu veure en les següents imatges:

Esteu convidats i convidades el dia 9 de maig a les 18 h a la inauguració de l’exposició, que serà a la biblioteca de Mollerussa. Després estarà exposat a la biblioteca durant un temps.