Dilluns, 28 de novembre del 2022. EL BALL DE BASTONS DE L’ARREU

Aquest dilluns, hem començat l’assemblea molt animats i il·lusionats per saber que ens explicarien les membres de l’Arreu i alumnes de la nostra escola. Aquestes persones van ser: Maria Balde, Núria Aguilera, Maria Alexandra Iordan, Estel Andorrà i la Noemi Gallego. Cal esmentar que van tenir el suport de les mestres Rosa i Jèssica.

Arran del l’ambient del ball bastons, aquestes personetes van tenir el cuquet d’aprendre més i es van apuntar a l’Arreu on fan el ball tradicional.

Durant l’assemblea ens van explicar molt emocionades: la vestimenta tradicional del ball, les seves actuacions arreu de Catalunya com a l’Arboç i els instruments que l’acompanyen (la gralla i el tambor). A més, de visualitzar algun vídeo de les seves experiències, ens van fer una demostració del ball.

Vam quedar tots i totes bocabadats i amb ganes d’aprendre el ball de bastons!!!

Felicitats!!